Personeelsbeleid

We streven bij eFiliaaL naar een personeelsbestand waarbij ervaring en motivatie een grote, zo niet de doorslaggevende rol spelen. Ervaring zien we als een veel en veel belangrijker factor om te slagen dan opleiding.

Werken volgens het boekje geeft zelden of helemaal nooit de resultaten die men wenst te bereiken. Met de organisatie die het meest volgens het boekje werkt, de overheid, als dramatisch voorbeeld van het in de meeste gevallen verlammende effect van de hiėrarchische bureaucratie.

Vindt u ervaring en motivatie ook zo belangrijk? Mail dan NU naar efiliaal@efiliaal.nl en we gaan samen kijken waar u het beste tot uw recht zou komen.

Creativiteit, ondernemingszin en zelfstandig op kunnen treden staan bij eFiliaaL hoog genoteerd. We zoeken geen mensen die altijd op voorhand rugdekking nodig hebben voor men iets gaat doen. Integendeel, mensen die hun nek uit durven steken hebben binnen eFiliaaL een belangrijk streepje voor. We verwelkomen initiatief. Vooral als het iets bijzonders is.

Bent u creatief? Ondernemend? Zelfstandig? Verras ons dan op efiliaal@efiliaal.nl en dan komt het verder wel goed.

Mensen die leven volgens regels zullen bij ons niet snel geselecteerd worden. Daar zijn we heel duidelijk in. We proberen het aantal regels tot een absoluut minimum te beperken. We hebben al regels van de EU, de Nederlandse overheid, de provincie, de waterschappen, de gemeente en nog wat instanties. Dat moet qua aantal regels voorlopig maar even voldoende zijn. Er zullen misschien een paar interne eFiliaaL regels bij komen maar veel zullen dat er niet zijn. Dus iemand die graag via vaste regels werkt komt van een koude kermis thuis en dat willen we niemand aandoen.

Haat u regels? Mooi. Vertel ons er alles over op efiliaal@efiliaal.nl en komen we er zonder regels ook wel uit.

Mensen die door veel bedrijven als kansloos worden beschouwd, zoals bijvoorbeeld ervaren personen die ouder zijn dan 50, hebben een duidelijk streepje voor bij selectie. Wat echter beslist niet wil zeggen dat andere leeftijden met een sterke motivatie op voorhand kansloos zouden zijn. Dat is zeker niet het geval.

Ook tientallen, zo geen honderden sollicitaties geschreven? Met als antwoord dat u "...helaas niet in het profiel past..."? U staat niet alleen. Vertel ons uw verhaal via efiliaal@efiliaal.nl en we gaan kijken hoe we u in kunnen passen.

Hebt u interesse om met ons iets te betekenen? Maar u heeft natuurlijk nog vragen. Laat het ons weten. We zijn met veel deelprojecten bezig en allicht zijn er nu of op termijn mogelijkheden. We zijn er van overtuigd dat er heel wat betere en creatievere mogelijkheden voor samenwerking zijn dan dat eeuwige jaarcontract dat twee keer verlengd wordt waarna u vervangen wordt door een verse kracht met een nieuw jaarcontract.

Denkt u niet te passen? Waarom niet? Vertel het ons via efiliaal@efiliaal.nl. Gaan we kijken of wij dat ook vinden. Alle kans van niet.

We snappen heel goed dat niemand zomaar in het diepe springt en werk en/of uitkering opgezegt om bij eFiliaaL te gaan werken. Dat wilt u eerst zien en ervaren en dan kijkt u wel verder. Logisch. Zouden we zelf ook doen. Dus daarom is eFiliaaL zo opgezet dat er uitstekend in deeltijd gewerkt kan worden.

Wie springt er nu zomaar in het diepe? Wij niet in elk geval. Dus laat ons via efiliaal@efiliaal.nl even weten dat u dat in elk geval ook niet gaat doen.

Iemand een vast contract geven is door de doorgeschoten beschermende regelgeving van de overheid nu eenmaal een onaanvaardbaar risico voor elk bedrijf geworden. We zouden het op zich natuurlijk best willen maar het kan tegenwoordig gewoon niet meer. En daarnaast pas het natuurlijk niet in ons stichtingsconcept.

Wat niet wil zeggen dat er geen prima alternatieven mogelijk zijn die we graag persoonlijk toelichten aan iemand die daar oprechte interesse in heeft. En dankzij de hiervoor genoemd deeltijdconstructie loopt niemand die het eens wil proberen enig risico. Dat is toch prachtig?

De mensen die we zoeken kunnen dat zelf wel bepalen. Dus laat ons via efiliaal@efiliaal.nl even weten dat we u gevonden hebben.

Sleutelwoorden

Info voor de pers