De winst van eFiliaaL





Je zou eFiliaaL kunnen omschrijven als een totaalpakket dat aan de ene kant over omzet en omzetgroei bij ondernemers zorgt en aan de andere kant alle betrokkenen van een extra inkomen voorziet. Daarbij zien we 4 betrokken partijen en de stichting (zonder winstoogmerk) eFiliaaL zelf. Die gaan we hieronder dus eerst maar eens op een rijtje zetten.

  1. De winkelier die dankzij eFiliaaL meer nieuwe, kopende klanten mag verwachten, meer klanten terug zal zien komen voor een nieuwe aankoop en zijn promotie zal zien verschuiven naar gerichte mond-tot-mond reclame.
  2. De consument (ook wel klant genoemd) die bij elke aankoop, die aantoonbaar via eFiliaaL tot stand komt, een leuke bonus ontvangt.
  3. De promotor die tegen betaling klanten werft voor een winkelier. De promotor kan een mens van vlees en bloed zijn, maar ook een bedrijf, een krant die meer omzet wil, een vereniging die iets wil doen voor de leden, een stichting met een goed doel en anderen.
  4. De regiomanager die het geheel begeleidt en aanstuurt.
  5. Last but not least de stichting (zonder winstoogmerk) eFiliaaL zelf als eigenaar van het idee en als founder van de onderneming die het idee uitwerkt, evolueert, begeleidt en promoot.


Denkt u ook niet dat een stichting als eFiliaaL een totaal andere wind kan laten waaien in de retail? Nee? Vertel ons waarom niet op efiliaal@efiliaal.nl

De winkelier mag een hogere omzet verwachten. Hij zal meer klanten binnen zien komen. Klanten die via mond tot mond reclame weer nieuwe klanten binnen halen. Dat zijn dan nieuwe klanten die zelf ook weer voor mond tot mond reclame gaan zorgen. Een kringloop dus.

  • Meer nieuwe klanten dus omzetgroei.
  • Meer terugkerende kopende klanten dus blijvende omzetverhoging.
  • Géén wervingskosten. Deze komen pas NA realisatie van de verkoop ofwel reclame op No Cure No Pay basis!
  • Géén omkijken meer naar promotieactiviteiten want die worden voor u gedaan.
  • Géén overstappen naar de concurrent. De eFiliaaL aanpak beloont loyaliteit.
  • Het kortingsbedrag kan bij een volgende aankoop weer in dezelfde winkel worden uitgegeven.
  • Reclame wordt vooral veel mond-tot-mond reclame omdat iedereen daaraan verdient.
  • Krachtige, unieke kringloop van steeds nieuwe klanten en daarmee steeds nieuwe mond-tot-mond reclame.




Zie de uitgebreide introductie eFiliaaL voor de winkelier in boekvorm. Wilt u ook een exemplaar? Stuur een mailtje naar efiliaal@efiliaal.nl en u krijgt een downloadlink retour.

Bent u winkelier? Wilt u veel meer omzet? Wilt u minder kosten? Wilt u veel minder zorgen? Waarom klikt u dan niet hier om geheel vrijblijvend, zonder enige verplichting van uw kant in te schrijven? Heeft u toch een reden om niet te klikken? Wilt u ons die vertellen op efiliaal@efiliaal.nl? Want we zijn er enorm nieuwsgierig naar waarom een winkelier dit niet zou willen.

De consument ontvangt een financiële bonus van de winkelier en is daarmee flink voordeliger uit met zijn aankopen. Zie het maar als een soort korting.

  • Géén slimme klantenkaart met registratie om u later met reclame te bestoken.
  • Géén klantenbestand waar u in wordt opgenomen.
  • Géén opbouwen van uw klantenprofiel waar Joost mag weten wat mee gedaan wordt.
  • Géén bonuskaarten waarmee uw privacy om zeep wordt geholpen.
  • Géén spaarzegels die plotseling niet geldig meer blijken te zijn.
  • Géén reclameacties die meestal mooier lijken dan ze zijn.
  • Géén email die u niet wenst maar waar u bij registratie toch toestemming voor hebt gegeven.
  • Géén opdringerige telefoontjes waar u bij inschrijving om gevraagd blijkt te hebben in de kleine lettertjes.
  • Géén langdurig sparen voor iets maar direct inbaar of gewoon weer te besteden.
  • Géén vooruit betaalde bonnen die lastig te innen blijken omdat niemand ze aanneemt.
  • Géén vooruit betaalde bonnen die plotseling niet geldig meer zijn als het bedrijf in een dip zit.
  • Géén enkele verplichting van uw kant, dus! Alleen meedoen.




Zie de uitgebreide introductie eFiliaaL voor de consument in boekvorm die u bij ons aan kunt vragen. Stuur een mailtje naar efiliaal@efiliaal.nl en we sturen u een linkje. Heeft u nog vragen of opmerkingen? We horen het graag.

De promotor ontvangt commissie voor de verkoop die hij in gang gezet heeft van de winkelier. En dan niet alleen bij webverkoop, maar juist vooral ook bij verkoop in de echte wereld. En dat is uniek.

  • U kunt in elke bij eFiliaal aangesloten winkel(-keten) provisie verdienen.
  • U kunt zowel online als offline met eFiliaaL geld verdienen.
  • U werkt als promotor vanuit uw eigen huis, waar en wanneer u dat wilt.
  • U start rustig aan als parttimer, al is het maar een uur in de week om eFiliaaL uit te proberen.
  • U gaat pas meer werken als eFiliaaL u bevalt.
  • U hoeft helemaal niet met andere werkzaamheden te stoppen.
  • Uw verdiensten zijn afhankelijk van de omzet van de winkelier die u voor hem genereert.
  • Uw kunt sterk groeien. Dat is mogelijk door een groot aantal producten in een groot aantal winkels met een groot aantal klanten én ons opleidingsprogramma.
  • U werkt uitsluitend met professionele winkels en winkelketens.
  • U werkt niet met onduidelijke particuliere "winkeliers" en verkopers.
  • U gaat geen enkele verplichting aan. U koopt zelf niets in. U verkoopt zelf niets.
  • U kunt op elk door u gewenst moment weer stoppen zonder consequenties.
  • U werkt niet op basis van vage beloften in een verre toekomst. Iedereen verdient hier en nu.
  • Uw werk komt eigenlijk neer op het weggeven van geld. Dat is dankbaar werk, zoals u zult merken.




Zie de uitgebreide introductie eFiliaaL voor de promotor in boekvorm. Een exemplaar hebben? Stuur een mailtje naar efiliaal@efiliaal.nl en het komt naar u toe.

Bent u bang dat het allemaal veel te mooi is om waar te zijn? Weet u wel zeker dat er ergens iets niet klopt? Daag ons uit. Vertel ons waar we die indruk wekken. We horen heel graag van u op efiliaal@efiliaal.nl

De regiomanager is degene die het geheel regionaal aanstuurt en controleert. Dat kan in een bepaald gebied of in een bepaalde branche. De regiomanager bewaakt ook de eFiliaaL-etiquette en is daarvoor het aanspreekpunt binnen zijn regio. Ook de regiomanager wordt beloond met een deel van de promotieprovisie die door door de massaliteit echter leuk op kan lopen. Regiomanagers worden niet actief geworven maar we verwachten dat die vanzelf wel "boven komen borrelen" als ze kennis met eFiliaaL gemaakt hebben.



Zie de uitgebreide introductie eFiliaaL voor de regiomanager in boekvorm die u kunt krijgen als u een mailtje stuurt naar efiliaal@efiliaal.nl. En als u meer wilt weten over deze regiomanager, stuur al uw vragen naar hetzelfde emailadres. We beantwoorden ze graag.

De stichting eFiliaaL zorgt dat de noodzakelijke, op de hypermoderne blockchaintechnologie gebaseerde infrastructuur aanwezig is. Ook organiseren we opleidingen voor alle betrokkenen die daar behoefte aan hebben. Een opleidingengids komt separaat verkrijgbaar.

Want hoewel het eFiliaaL systeem zeer simpel is en iedereen er mee om kan gaan biedt het ook onbeperkte doorgroeimogelijkheden voor hen die zich daar echt in willen verdiepen.

Hoewel het eFiliaaL netwerk een decentrale organisatie is, is het efficiënter bepaalde zaken centraal te houden. Ook daar ligt een taak voor de stichting eFiliaaL.

eFiliaaL is geschikt voor Elk product van Elke ondernemer in Elke branche in Elk land

We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Eigenlijk is het gek als u die niet heeft. Stuur daarom een mailtje met uw opmerkingen, vragen, bedenkingen, complimenten en alles wat u verder maar kwijt wilt. Stuur het naar efiliaal@efiliaal.nl en u krijgt altijd antwoord.


Sleutelwoorden

opleidingen(11) regionaal(11) sparen(12) slimme(13) dankbaar(13) verdiensten(13) meedoen(14) aantoonbaar(14) gewenst(14) promoot(14) klantenkaart(15) beloond(16) klopt(16) weggeven(17) krachtige(18) privacy(19) mens(20) introductie(20) onderneming(21) winkelketens(21) financiële(22) bevalt(22) offline(22) aankopen(22) vage(23) klanten:446;geld:399;zeker:382;bedrijf:363;producten:317;reclame:316;vooral:251;kosten:231;zeer:217;email:210;klant:208;niemand:136;biedt:125;doel:120;idee:117;aanpak:112;consument:108;simpel:108;ondernemer:106;graag:102;netwerk:98;winkelier:98;geschikt:96;basis:93;kennis:93;verkoop:91;lastig:81;flink:81;klikken:80;emailadres:76;organisatie:70;reden:70;regio:70;stichting:70;enorm:65;partijen:65;eerst:62;verwachten:61;aankoop:58;winkeliers:58;bonus:57;leuke:57;efiliaal@efiliaal:56;regiomanager:56;krant:54;antwoord:53;opbouwen:53;ondernemers:52;toekomst:52;winkels:50;verdient:49;kwijt:49;pay:48;verkoopt:46;sterk:46;echte:43;unieke:42;exemplaar:40;inkomen:40;eigenaar:39;branche:39;vertel:39;korting:39;systeem:39;gek:39;klikt:37;totaal:37;vanzelf:37;besteden:36;vertellen:36;winst:36;groeien:36;betaling:35;mond-tot-mond:33;uniek:33;inschrijving:33;gerichte:33;werkzaamheden:32;organiseren:31;plotseling:30;commissie:30;nee:29;professionele:29;verplichting:29;concurrent:29;toestemming:29;merken:28;stoppen:27;provisie:27;bang:27;mooi:26;verkopers:25;uitgebreide:25;gevraagd:24;vage:23;aankopen:22;offline:22;bevalt:22;financiële:22;winkelketens:21;onderneming:21;introductie:20;mens:20;privacy:19;krachtige:18;weggeven:17;klopt:16;beloond:16;klantenkaart:15;promoot:14;gewenst:14;aantoonbaar:14;meedoen:14;verdiensten:13;dankbaar:13;slimme:13;sparen:12;regionaal:11;opleidingen:11
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij